Kiva käsityö ja hyvä kirja koukuttaa pahasti. Tästä seurauksena lapset syö lähinnä jugurttia ja suklaamuroja.



lauantai 24. lokakuuta 2009

Tie ulos

Onko kiire kun isoviisari on ysis
ja pikkuviisari melkein kasis?
Mitä?!?
Nyt enää kaks lusikallista ja sitten äkkiä!
Mä ainakaan mitään ulkohousuja laita!!
Sun eväät!
Ottiko se ne?
Missä mun uikkarit on?
Uikkarit?
Sataako siellä?
Kirjotaksä mun reissariin että mulla on kurkku kipee
etkä sä hyväksy että mä uin?
Mä missään sinisis kumppareis voi mennä!!
Onko reppu? Missä reppu?
Onko se kipee?
Näähän on kaikki eri paria!!
Täs kysytään montako meidän perheestä osallistuu.
Tänään?
Nyt?
Tänä aamuna?
Jep.
Ok.
Kaikki ulos
Ovesta ulos
Valmiina ulos.

 - Hyvää Huomenta Maailma!

-------------------------------------------------------

Tuli pitkästä aikaa kirjoitettua runo, kun Runotorstaissa oli niin sopivan arkinen aihe :)

7 kommenttia:

  1. Sellaista se on ulosmeno ruuhkavuosina. Kannattaa nauttia nyt niistä täysillä. Eräänä päivänä ne ovat menneet (ennen kuin huomaakaan).

    VastaaPoista
  2. Varmasti kaipaan monia asioita sitten kun lapset ovat isoja. En kuitenkaan usko että kaipaan näitä ylläkuvattuja ulosmenoja. Vähän liikaa elämänhallintajuttuja mun makuuni.

    Hyvä runo. Siinä on tavoitettu lapsiperheen aamuryysiksen henkeäsalpaava rytmi.

    VastaaPoista
  3. Kyllä sitä tätäkin varmaan sitten kaipauksella muistelee, kun yksinään yrittää rollaattorin kanssa ovesta ulos kampeutua :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...